نواندیشان تولید کننده درب و پنجره

درباره ما

شرکت نواندیشان الومینیوم خراسان

معرفی:

شرکت نواندیشان آلومینیوم خراسان از سال 1356 در زمینه پروفیل آلومینیوم و یراق آلات آلومینیومی سیستم های ST  و کرنت شروع به کار نموده است. این شرکت از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه درب و پنجره های آلومینیوم اختصاصی، ترمال بریک و UPVC که دارای مزایای بسیاری نسبت به سیستم های سنتی هستند آغاز نموده و اکنون توانسته است امنیت ، آسایش، زیبایی و از همه مهمتر جلوگیری از اتلاف انرژی را به مشتریان خود هدیه نماید.

ماشین آلات و تجهیزات

با توجه به سیاست های کاربردی دولت در جهت کاهش مصرف انرژی در کشور، این مجموعه اقدام به گسترش تکنولوژی صنعتی نموده و با خرید مدرن ترین دستگاه ها و ماشین الات صنعتی از شرکت elumatec آلمان و نصب و راه اندازی آن ها فعالیت خود را آغاز نمود. این ماشین آلات از مدرن ترین دستگاه های مونتاژ درب و پنجره می باشند. دقت این دستگاه ها 0.01 میلیمتر است.

پرسنل شرکت

استراتژی و چشم انداز

نگاهی به آینده

شرکت نواندیشان آلومینیوم خراسان با بهره گیری از مدرن ترین و دقیق ترین دستگاه های اروپایی و با خدمت گرفتن متخصصین مجرب و با استفاده از یراق آلات و پروفیل های درجه یک توانسته به تمامی مشتریان خدمتی نو ارائه دهد و این امر با نگاهی ویژه به اهمیت آرامش و آسایش مردم بسیار مصمم و موفقیت آمیز طی شد. امیدواریم با حمایت تمامی هموطنان در همه جای ایران سربلندی بیافرینیم.